Administracja serwerami Linux

Zdalna i kompleksowa administracja serwerami z przejrzystym cennikiem serwisu to gwarancja bezpiecznej przystani dla Twoich usług. Eliminujesz ryzyko awarii, zapewniasz firmie stały niezakłócony rozwój bez przestojów. W Black Rack naszą specjalnością jest administracja serwerami Linux. Jesteśmy zawsze tu i teraz, by na bieżąco odpowiadać na wszelkie anomalie. Sprawdź, co możemy Ci zaproponować.

Bezpieczeństwo i backupy

Serwery to najważniejszy element Twojej infrastruktury informatycznej. Chronimy je przed utratą danych i atakami z zewnątrz. Precyzyjnie diagnozujemy problemy, naprawiamy błędy, tworzymy kopie zapasowe danych. Zapewniamy Twojej firmie stabilność funkcjonowania.

Optymalizacja wydajności i monitoring obciążeń

Chcesz rozszerzyć ofertę, wprowadzić nowy produkt czy usługę? Rozwój firmy to więcej danych, a większe zainteresowanie produktem przekłada się na wzmożony ruch w sieci. Administracja serwerami zadba o to, by Twoje zasoby były wystarczające, a serwer – dedykowany czy wirtualny – odpowiadał szybko i miał odpowiednią przepustowość.



Bieżące zarządzanie i rozbudowa środowisk

Administracja to spora liczba codziennych operacji. Aby Twoje serwery działały płynnie, wykonujemy przeglądy, analizy, aktualizacje i konfiguracje poszczególnych elementów infrastruktury. Dzięki temu możemy zaproponować najbardziej efektywne opcje dalszego rozwoju systemu.

Stały monitoring i szybka reakcja

O pełną ochronę Twojej infrastruktury IT dba nasz monitoring, dzięki któremu wykrywamy nieprawidłowości, zanim staną się problemem. Całodobową lub godzinową administrację serwerami Linux wykonujemy dla pojedynczych jednostek, jak i całych systemów serwerowych wedle cennika usług.

Outsourcing i konsulting

Rozbudowana infrastruktura IT wymaga stałego i sprawnego nadzoru. Tylko tak będzie skalowalna, a Twoje koszty będą odpowiadać faktycznym potrzebom. Administracja serwerami z Black Rack zapewnia Ci stały dostęp do eksperckiego wsparcia zewnętrznych specjalistów systemu Linux.


Satysfakcja klienta


Dostępność wsparcia


Profesjonalizm


Automatyzacja procesów


Dokumentacja

Administracja serwerami z Black Rack w praktyce to:

  • Aktualizacja pakietów systemowych.
  • Konfiguracja lokalnego firewalla.
  • Aktualizacja i konfiguracja aplikacji dodatkowych zainstalowanych na serwerze wchodzących w skład oficjalnych repozytoriów poprawek.
  • Ograniczenie dostępu do serwera zgodnie z polityką bezpieczeństwa i wymaganiami Klienta.
  • Monitoring serwera realizowany poprzez okresowe sprawdzenie dostępności usługi na danym porcie oraz wykorzystania zasobów serwera.
  • Zbieranie historycznych danych o kluczowych elementach systemu w postaci wykresów i ich analiza.
  • Analiza obciążanie serwera i elementów systemu oraz sugerowanie odpowiedniego zachowania i zmian.
  • Utrzymanie aktualnej dokumentacji systemu.
  • Tuning systemu operacyjnego.
  • Wykonywanie kopii zapasowych plików i baz danych.
  • Nadzór nad aktualnością backupów (bez testowego odtwarzania chyba, że ustalono inaczej).
  • Przywracanie danych z backupów, a w wypadku przywracania fragmentów baz danych, ich udostępnienie do samodzielnego przywrócenia przez Klienta.
  • Wsparcie techniczne e-mailowe i telefoniczne.
  • Reakcja na zauważone problemy i zgłoszenia zgodnie z poziomem wykupionego supportu.
  • Reakcja na nadmierne zużycie zasobów serwera – ochrona serwera przed przeciążeniem.
  • Automatyczne monitorowanie zmian na serwerze mających wpływ na jego bezpieczeństwo.
  • Bieżąca administracja związana z zakładaniem kont i serwerów.
  • Instalacja dodatkowych, prostych usług na serwerze (jeśli jest to czynność rutynowa – przy bardziej zaawansowanych wymagane jest wykupienie dodatkowej usługi instalacyjnej),
  • Nadzór nad oprogramowaniem bazy danych w szczególności działania mające na celu podniesienie wydajności, kontrole spójności bazy danych, monitoring obciążenia bazy danych.
  • Przegląd i analizę logów systemowych.
  • Nadzór nad limitami połączeń i innymi w systemie tak, aby system pracował stabilnie.
  • Proponowanie rozwoju systemu, alokacji zasobów, rozbudowy i zmian.
  • Nadzór nad optymalnym wykorzystaniem zasobów.
  • Okresowy restart systemów.
  • Aktualizacja konfiguracji połączeń szyfrowanych zgodnie z aktualnie obowiązującymi dobrymi praktykami.
  • Instalacja i aktualizacja certyfikatów SSL dla witryn i usług na serwerze.
  • Konfiguracja kont, vhostów itp. oraz przydzielanie uprawnień zgodnie z potrzebami Klienta.
  • Konfiguracja domen u zewnętrznych dostawców jeśli Klient przekaże hasła do panelu.

Administracja serwerami – cennik

Twój komfort to nasz priorytet, dlatego oferujemy prosty cennik usług i przejrzyste zasady wsparcia dla każdego serwera. Potrzebujesz całodobowej administracji bez przestojów? A może szukasz asysty w godzinach pracy biura? Wybierz pakiet i cennik dla siebie.

Pakiet 24/7/365

całodobowe wsparcie
dzień i noc przez cały rok

1250 zł
netto / serwer / msc

Pakiet 8/5

wsparcie w godzinach 9:00-17:00
dni robocze

500 zł
netto / serwer / msc